021-55605194

021-55151085

دفتر مرکزی: بازار تهران، مولوی شرقی، پلاک 620

شعبه شرق تهران: خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی، خیابان نجارمحمودی (ارجمندی)، پلاک 91


پرسش های متداول

برنج 14 از سال 1323 در بازار تهران سابقه فعالیت دارد. عرضه بهترین و با‌کیفیت‌ترین برنج های ایرانی در این سالها، باعث شده است که برنج 14، به عنوان برندی خوشنام در بین مشتریان و همکاران ما شناخته شود. امروزه مجموعه برنج 14 در کنار عرضه برنج به مغازه دارها و مشتریان خانگی از طریق دو شعبه حضوری در شهر تهران، در عرضه اینترنتی برنج ایرانی نیز توانسته رضایت‌مندی جمع کثیری از مشتریان در سراسر کشور را جلب نماید.

برای ثبت سفارش اینترنتی برنج، کافیست از صفحه خرید برنج ، محصولات مورد نیاز خود را انتخاب نموده، آنها را در سبد خرید خود قرار دهید. پس  از اضافه کردن اطلاعات خود نظیر نام و آدرس می توانید زمان دریافت کالا را انتخاب کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

هزینه ارسال سفاش :

ارسال سفارشات بالای دو میلیون تومان بصورت رایگان انجام می‌شود. سفارشات با مبلغ کمتر از دو میلیون تومان، 70 هزار تومان هزینه ارسال دارد.

زمان ارسال سفارش :

  • شهر تهران :

روز  و ساعت ارسال سفارشات شهر تهران، قابل انتخاب توسط شما می‌باشد. ارسال سفارشات هر روزه در بازه‌های زمانی {11 تا 15} - {13 تا 17} و {15 تا 19} انجام می‌شود. و ارسال در روزهای جمعه و روزهای تعطیل از ساعت 11 تا 15 می‌باشد.

  • شهرستان ها:

ارسال سفارشات شهرستان از طریق باربری انجام می‌گیرد. 2 الی 3 روز کاری پس از ثبت سفارش، محصول در باربری شهرستان تحویل شما خواهد شد.

نحوه پرداخت مبلغ فاکتور :

  • شهر تهران:

پرداخت مبلغ فاکتور در شهر تهران به سه روش امکان پذیر است :

1- درگاه پرداخت بانک سامان 2- انتقال وجه کارت به کارت 3- پرداخت به پیک در محل از طریق کارتخوان سیار

  • شهرستان ها:

برای سفارشات شهرستان فقط دو روش اول امکان پذیر است:

1- درگاه پرداخت بانک سامان 2-کارت به کارت

(امکان پرداخت در محل فقط برای شهر تهران امکان‌پذیر است)



بله، امکان خرید حضوری در شعبه مرکزی و شعبه شرق تهران مجموعه برنج 14 وجود دارد.

شعبه مرکزی : بازار تهران خ مولوی

شعبه شرق تهران : خ پیروزی خ نبرد

برای دریافت آدرس دقیق و اطلاعات شعب برنج 14 به این صفحه مراجعه کنید : شعب برنج 14



تمامی محصولات برنج 14 تا هفت روز قابل استرداد و بازگشت وجه می باشند.



در مجموعه برنج 14، برنج ایرانی ارزان قیمت و بی کیفیت عرضه نمی شود، پس چنانچه به دنبال محصولات ارزان قیمت هستید، برنج 14 گزینه مناسبی برای شما نیست.

برای انتخاب از بین محصولات برنج 14 باید به خاطر داشته باشید که تمام محصولات برنج 14 دارای کیفیت خوبی بوده و مورد پسند شما قرار خواهند گرفت. اما برای تصمیم گیری و خرید دقیق‌‎تر و راحت‌تر از میان ارقام مختلف برنج 14، می‌توانید به صفحه راهنمای انتخاب محصول رفته و توضیحات مختصری درباره هرکدام از ارقام برنج 14 را مطالعه نمایید.

لینک مرتبط : { صفحه راهنمای انتخاب برنج }